2011.06.08. 16:20, sznuni
avagy a Chevrolet Magyarország belépett az életünkbe.
Kedves Olvasóim!
A klub életében már többszöri próbálkozásunknak végül eredménye született.
A Chevrolet Magyarország felvette velünk a kapcsolatot és már több közös programunk is volt. Elsőnek az Orlandó bemutatója, ami a sajtósokkal együtt ,szinte majdnem egyidőben volt. Megkaptunk 5db Orlandót, hogy próbáljuk ki. A Hotel Ramada Resortban történő bemutatón olyanok voltunk, mint ha a sajtó jelent volna meg. Ugyan olyan előadást kaptunk ugyanúgy leleplezték nekünk az autót és el is vihettük a kocsit kipróbálni. 1 órát kaptunk arra, hogy megnézzük mit tud az autó, milyen újdonságokat találunk bennük és véleményeket is nyílvánítsunk a tapasztalatainkból.
Majd meghívtuk az évzáró rendeznyünkre is, ahol egyes tagoknak az egész éves munkájukat megköszönve, az ajándékokat a Chevy Magyarország adta nekik. Jómagam is kaptam egy eléggé egyedi relikviát a WTCC-s pilóták által dedikált WTCC-s Sapkát. Nagyon örültem neki.
Majd a következő közös programunk már idén volt, melyet Kaposújlakon a reptéren megtartott 7. Daewoo-Chevrolet találkozó volt. Nagyon jól sikerült a napunk, hisz az idő is mellénk szegődött és egész napra napsütéssel lepett meg minket. A programok egymást érték és a Chevrolet Magyarország képviselői (Koncz Balázs, Kaszás Zoltán, Bihari Szabolcs) is beszálltak a programokba és szép eredményeket értek el, pl. gumidobálásban a Közép- és keleteurópai régió igazgatója Koncz Balázs hajította legmesszebb a gumit. Gratulálunk.
Aztán eljött a klub és szerintem Magyarország egyik legjobb, ha nem a legjobb, sporteseménye, ahol több mint 75000 ember jelent meg, és egy politikai helyzet miatt kialakult probléma miatt, az FIA eltörölt egy versenyt, de helyette lehetőséget adott a Hungaroringnek, hogy megrendezze a soron következő WTCC futamot.
Ismét a Chevrolet Magyarország volt az aki lehetőséget adott a Magyar Daewoo-Chevrolet Klubnak, hogy bejuthasson az eseményre és nem is akár hová, hanem a Chevrolet sátrába és a paddockba. Ott közvetlen közelről is megtekinthettük a pilótákat, a kisegítő embereket és a csapat vezetőségét is és nem utolsó sorban még a verseny autót is.
Kaptunk ajándékot is és sok sok élménnyel térhettünk haza. Ez a meghívó péntektől vasárnapig tartott. Jómagam csak szombat vasárnap tudtam kilátogatni az eseményre.
Találkoztunk a Chevrolet pilótákkal (Robert Huff, Alain Menu, Yvan Muller és Eric Neve aki a csapatfőnök ), akiknek egy gravírozott pezsgőt és a klubunk által minden évben elkészített DVD-ket adtuk át. A Bamboo Engineering a Chevrolet nem gyári csapatának két pilótáját (Daryll O'Young, Yukinori Tanigouchi) is bemutatták nekünk és ők is kaptak a DVD-kből. Nagy örömmel fogadták. És azt az információt kaptunk, hogy nagyon örülnek, hogy itt Magyarországon van egy közösség, akik őket és a Chevrolet márkát népszerűsítik. Természetesen büszkék is vagyunk erre.
A csapat jól szerepelt a hétvégén, de sajnos túltaktikázták magukat és a világbajnokságban vezető Roby Huff csak a 12. helyről indulhatott. Ezt a hátrányát le is dolgozta elég hamar. A többiek is jók voltak.
Az első futam végeredménye:
1. Alain Menu
2. Michelisz Norbert
3. Javier Villa
4. Robert Huff
5. Yvan Muller
A második futamon Michelisz Norbi ráfutott a porosra és rendesen összetörte az autóját és még egy másik pilótát is. Majd az új rajt után nem sokkal el kezdett szakadni az eső. Ekkor leállították a futamot és a Zengő Dension Team összerakta a BMW-t és ezzel Norbi folytathatta a futamot, bár a mezőny végéről. Az újra rajt után Alain Menu ráfutott a vizes fűre és egy kis koccintással, amit Tom Coroneltől kapott, le is sodródott a pályáról és össztörte a Chevy Cruze-t. Sajnáljuk. De a csapattársak üldözőbe vették a többieket és a végére teljesen jó eredménnyel zárták a 2. futamot.
A második futam végeredménye:
1. Yvan Muller
2. Robert Huff
3. Gabriele Tarquini
4. Tom Coronel
5. Tiago Monteiro
És nem utolsó sorban megemlítésre kell hogy kerüljön, a mi fiún, Michelisz Norbi is, aki mint egyetlen Magyar a WTCC-s mezőnyben, megmutathatta, hogy mire is képesek a csapattal a Zengő Dension Team-el. Az eredmények igazolják Őket is, hisz az első futamon 2. helyezést értek el. A második futam ugyan nem úgy sikerült, ahogy azt elképzelték, de végül is mindenkit kárpótolt az a rengeteg ember és a bíztatásuk. Frenetikus volt az a tombolás, akár hányszor megjelent Norbi a ring bármelyik pontján.
De térjünk vissza a Chevyre. Nekik is remek volt a hétvége, az ő elmondásuk alapján. Két első és egy második hely tökéletesen kielégítette az elvárásaikat. A pálya, Yvan Müller szerint, ideális Túraautó pálya. Valószínüsíthető, hogy nem ez volt az utolsó futam itt a Hungaroringen.
Az eseményre készítettünk két molinót. Ezt a két molinót alá is írattuk a pilótákkal, amit ki is tettük a Chevrolet bokszokkal szemben. Reméljük látták, bár aláírták és akkor is láthatták. Ne legyünk telhetetlenek.
Akik képviselték a klubot:
Beke Szabolcs és párja Zsófi, Weres Ákos és barátai, Altmann Gergő és párja Andi, Sike János és kislánya Panna, Sebők József, Sebők Norbi és párja Dinus, Mócsa Viki és párja Baranyi Tomi és jómagam
Remélem jövőre is lesz alkalmunk megcsodálni a WTCC mezőnyét és találkozni a pilótákkal.
GO CHEVY GO
Üdv:
sznuni
Hello sznuni ...i have a chevrolet kalos 2004 year..and i really want to change my headlights...i m from romania....and i hardly find a piece in our country...but my problem is that on internet except your car..i only see chevrolet kalos hatchbreaks with those headlights..and i m asking if is there any diference between sedan / hatchbreak...i would really apreciate one answer... please