|
A Chevrolet-Daewoo látványosan erősödött
Viper 2005.02.07. 09:26
A piacon egyenlőre még nem vezető
A ChevroletDaewoo látványosan erősödött !
A Chevrolet Europe, amely decemberig GM Daewoo Europe néven volt ismert, növelte értékesítését.
A 2003-hoz viszonyított növekedés kicsivel meghaladta a 42 százalékot abszolút számokban 133 468-ról 189 900-re. A vállalat európai piaci részesedése 0,68-ról 0,92 százalékra nőtt. Összhangban a General Motors stratégiájával, amely a legnagyobb márkájának folytatódó globális növekedését irányozza elő, a Chevrolet Europe 2005 januárjától a teljes GM Daewoo-termékválasztékot forgalmazza, Chevrolet márkanévvel. A legnagyobb piac 2004-ben is Olaszország volt, valamivel 30 000 feletti értékesítéssel, de szorosan következett utána Spanyolország, 29 400-zal. A legnagyobb növekedést Svédországban (+135%; 880-ról 2000 fölé), Finnországban (+119%; 1000-ről 2200 fölé) és Ausztriában (+104%; 1230-ról 2500 fölé) regisztrálták. Látványosan növekedett az eladás azokban az országokban, ahol a Chevrolet vezette be a piacon a GM Daewoo gyártmányú termékek új választékát. Közép- és Kelet-Európa egészében 190 százalékkal, 17 600-ról 51 200-ra nőtt a darabszám. Magyarország önmagában is egy sikertörténet a cég számára.
| |